2022-03-01

Bezpłatne webinarium: Elektroniczne akta osobowe

Czy warto wdrożyć tzw. e-teczki pracownicze w swojej firmie? Już 16 marca 2022 r. o godzinie 10:00 odbędzie się bezpłatny webinar, podczas którego eksperci UHY ECA, Soneta i Datio opowiedzą o prowadzeniu dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej.

Webinar - elektroniczne akta osobowe

Jakie zagadnienia zostaną omówione?

  • Jak wygląda nowoczesna komunikacja z Klientem. Trendy na rynku i współczesne oczekiwania.
  • Obowiązujące przepisy dotyczące przechowywania dokumentacji w formie elektronicznej. Jak to jest na papierze czy elektronicznie?
  • E-dokumentacja pracownicza w module Kadry i Płace enova365 i pulpicie pracownika.
  • Procesy realizowane przez dział HR z zakresu bieżącej pracy z e-dokumentacją pracowniczą.
  • Pulpit pracownika i kierownika.
  • E-dokumenty – samoobsługa pracownicza. Co zmieniła pandemia w kwestii elektronizacji dokumentów kadrowych?

Posłuchaj ekspertów, aby dowiedzieć się, jak usprawnić procesy kadrowo-płacowe w Twojej organizacji! Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar

W trakcie wydarzenia swoją wiedzą podzielą się:

  • Joanna Walentek – Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie o specjalności Rachunkowość. Od ponad 15 lat w branży IT. Specjalistka w zakresie technologii wspierających pracę Działów Kadr i Płac oraz ekspert w dostosowywaniu oprogramowania do zmian legislacyjnych. Aktywnie uczestniczy w wielu konferencjach i webinariach branżowych w roli prelegenta. Project Manager modułu Kadry Płace i HR enova365. Joanna ukończyła liczne kursy, w tym: Agile Project Management Foundation, Zdalne zarządzanie zespołem, Zarządzanie projektami wg standardu PMI/PMBoK.

  • Barbara Jędrzejek – Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Dysponuje bogatym doświadczeniem w badaniu sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych sporządzonych zgodnie z polskim prawem bilansowym, MSSF, jak również zgodnie z niemieckim prawem bilansowym. Doświadczenie audytorskie zdobywała w międzynarodowych kancelariach audytorskich, w tym w jednej z firm tzw. „Wielkiej Czwórki”. W strukturach finansowo-księgowych międzynawowego koncernu była odpowiedzialna za świadczenie usług księgowych dla klientów wewnętrznych, wdrażanie kultury ciągłego doskonalenia oraz projektów usprawniających procesy (elektroniczny obieg dokumentów, workflow, wdrożenie systemu ERP), jak również przeprowadzanie transformacji procesów finansowo-księgowych. W Grupie UHY ECA sprawuje funkcję Partnera zarządzając Departamentem Outsourcingu.

  • Katarzyna Sala – Absolwentka magisterskich studiów prawniczych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów z zakresu prawa i ekonomii na Uniwersytecie w Utrechcie (LL.M.). Karierę zawodową rozpoczęła w jednej z firm należących do tzw. „Wielkiej Czwórki”, gdzie była zatrudniona w departamencie świadczącym usługi doradztwa prawno-podatkowego dla największych podmiotów w sektorach przemysłu chemicznego, naftowego i gazowego. Z UHY ECA jest związana od 2010 roku – posiada bogate doświadczenie w bieżącej obsłudze spółek prawa handlowego, dzięki czemu zapewnia nie tylko spółkom z Grupy UHY ECA, ale również ich klientom kompleksowe wsparcie na każdym etapie ich działalności gospodarczej.

  • Tomasz Ojrzyński – Absolwent wydziału Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Posiada 12-letnie doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanego systemu ERP enova365 dla biznesu. Szczególne obszary zainteresowania to: księgowość, handel oraz produkcja.