Webinarium enova365 i PFR: Przygotuj się na wdrożenie PPK w Biurze Rachunkowym
23 lutego 2021 roku zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium "Przygotuj się na wdrożenie PPK w Biurze Rachunkowym". Eksperci PFR i enova365 poruszą najważniejsze tematy związane z obowiązkiem PPK.
W ramach cyklu: "Gotowi na zmiany w przepisach 2021", zachęcamy do udziału w kolejnych warsztatach z Ekspertami PFR oraz enova365. Tym razem przedstawią oni przygotowanie do wdrożenia PPK z punktu widzenia Biur Rachunkowych.
Weź udział w webinarium z udziałem Regionalnego Eksperta PFR Portal PPK, Tomasza Krygiera i Ekspertów enova365 – kierownikiem projektu Kadry Płace i HR, Joanną Walentek oraz kierownikiem zespołu ds. działań z rynkiem, Konradem Spryńcą.
Webinarium podzielone jest na dwie części:
warsztaty na temat przygotowania Biur Rachunkowych do wdrożenia PPK,
prezentacją obsługi w systemie enova365 nowych procesów związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
Wydarzenie online jest bezpłatne, odbędzie się 23 lutego 2021 roku o godzinie 10:00. Zapisy i więcej informacji na stronie