2020-09-24

Bezpłatne webinarium: Podlicz możliwości pracy zdalnej w Biurze Rachunkowym

Jak epidemia COVID-19 wpłynęła na branżę rachunkowości? Jak zorganizować pracę zdalną w Biurze Księgowym? Zapisz się na bezpłatne webinarium z ekspertami Soneta sp. z o.o. Start 6 października o godzinie 10:00

Już 6 października o godzinie 10:00 rozpocznie się dedykowane branży rachunkowości webinarium, podczas którego dowiesz się, jak wdrożyć pracę zdalną w Biurze Rachunkowym! Prelegenci przedstawią najważniejsze narzędzia, metody organizacji pracy oraz rozwiązania, pomocne dla Biur w obliczu procesów, zachodzących na rynku. Organizatorem wydarzenia jest Soneta sp. z o.o., producent oprogramowania do księgowości i zarządzania firmą enova365.

W wydarzeniu wezmą udział:

  • Monika Kawalec - Doradca podatkowy od 2007 roku, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, wieloletnia asystentka w Zakładzie Rachunkowości Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego w Krakowie oraz wykładowca Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Warszawie. Główna Księgowa w międzynarodowej firmie w latach 2000-2007. Obecnie od 2006 roku prowadzi Biuro Księgowości i Doradztwa Podatkowego.
  • Daniel Depa - Kierownik Projektów Księgowych systemu enova365 w firmie Soneta Sp. z o.o. Z wykształcenia księgowy, absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, projektant systemów informatycznych z zakresu księgowości. Od 2006 roku związany z firmą Soneta.
  • Konrad Spryńca - Moderator wydarzenia, absolwent Politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie i Akademii Górniczo-Hutniczej specjalność Cyberbezpieczeństwo oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacji. Koordynator projektów cross-modułowych w spółce Soneta.

Kliknij tutaj i zdobądź link do transmisji na żywo.

Webinarium: Podlicz możliwości pracy zdalnej w Biurze Rachunkowym